Intel® Desktop Boards
Peer-to-peer support only
Announcements
Welcome to the Intel Community. If you get an answer you like, please mark it as an Accepted Solution to help others. Thank you!
11360 Discussions

Maimboard para Estudio de Grabaciòn

idata
Community Manager
742 Views

Hola amigos tengo un estudio de grabación y tengo una tarjeta de sonido Onix 1200f vía firewire, recién me actualice a windows 8 64 bits pero el maimboard que me vendieron no traía conector firewire por lo que compre una PCI firewire pero no me funcionaba bien y creo que es por el maimboar me gustaría que me recomienden un maimboard para mi computador tengo procesador i7 con 8 gb de ram estaba pensando en comprarme la DZ77BH 55K pero la he probado y no hay comunicación entre la tarjeta onyx y la pc si saben cual es el problema háganme saber porque estoy perdido en esto

0 Kudos
1 Reply
Kevin_M_Intel
Employee
77 Views

Hello Oswaldo,

Please note that the support is provided in English only.

I am afraid to tell you that we do not handle a motherboard compatibility list with other PCI cards. However, I am able to provide the models we have from the Intel® 7 Series that come with a FireWire* connector.

Based on a research I did, the 7 series Intel® motherboards that come with an IEEE (firewire) port are the following: DQ77MK, DZ77RE-75K, DZ77GAL-70K, DZ77GA-70K.

Reply