Community
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
FBugo
Beginner
925 Views

Mi computer stick enciende pero ingresa al windows, actualice el BIOS pero no modifico nada. Lo unico que e figura es el menu original pero no puedo entrar a windowa para asi poder usar la computadora. Gracias

Tengo un computer stick que utilice muy pocas veces, y ahora cuando lo enciendo tengo la pantalla en negro con la introduccion de intel computer stick pero no puedo ingresar al sistema operativo ni nada

0 Kudos
6 Replies
idata
Community Manager
57 Views

Hello Florencia.Bugosen,

Thank you for contacting Intel Communities.

Can you please provide the following information to better assist you?

• Full model number of the device:
  • Operating System installed:
  • BIOS version (access the BIOS and check the top line under "main" tab).
  • Do you get any error message? If yes, can you please provide a picture of it?

Hope to hear from you soon.

Regards,

Juan Carlos
FBugo
Beginner
57 Views

Modelo: STCK1A32WFC

Sistema operativo Windows 8.1

El BIOS lo actualice descargando lo que recomienda intel en caso de no encender, por lo que es la ultima version. No se ve ningun error en la pantalla, lo unico es que no arranca,enciende pero no permite ingresar a windows, pero si a las configuraciones que brindan f8, f10, f7, etc

idata
Community Manager
57 Views

Hello Florencia.Bugosen,

Thank you for the information.

Can you please try an Operating System Recovery using the Reset method?

To start the process press F8 during boot.

The complete process is found http://www.intel.com/content/www/us/en/support/boards-and-kits/intel-compute-stick/000005885.html here, you may expand "Operating System Recovery".

Please let me know how it goes.

Regards,

Juan Carlos
FBugo
Beginner
57 Views

Apreto F8 mientras la enciendo y no realiza ninguna accion, sino que mantiene el menu que tiene de titulo intel compte stick y otras opciones con f2, f7 y f10

idata
Community Manager
57 Views

Hello Florencia.Bugosen,

Are you using a wireless keyboard? If yes, can you please try using a wired keyboard?

If you have tested a wired keyboard and you keep on having the same issue, I recommend you to request an RMA for the product.

http://www.intel.es/content/www/es/es/support/contact-support/emea-contact.html?_ga=1.191905705.2018... Intel Customer Support Contact Information

http://www.intel.com/content/www/us/en/support/contact-support/lar-contact.html Intel Customer Support Contact Information for Latin-America Region

Please don't hesitate in replying to this post if you need further assistance.

Regards,

Juan Carlos
idata
Community Manager
57 Views

Hello Florencia.Bugosen,

I was reviewing this thread and I was wondering if you were able to resolve the issue.

Please don't hesitate in replying to this post if you need further assistance.

Regards,

Juan Carlos
Reply