Wireless
Participate in insightful discussions regarding issues related to Intel® Wireless Adapters and technologies
8334 Discussions

Sprache auf eurer Seite(hier) speichern/merken

Marvob
Beginner
911 Views

Hallo Intel-Community,
ich habe vielleicht nicht den richtigen Bereich wo ich diese Frage stelle gewählt(ichwählte einfach den Bereich aus, wo ich auch meine Frage stellen will).
Also:
warum wird die Änderung der Sprache hier nicht gespeichert /gemerkt.
Ich wählte Germany / Deutsch aus, aber es wird nicht genommen(es wechselt sofort wieder auf USA (ENGLISH).
Ich bin hauptsächlich mit Firefox unterwegs im Internet, aber da es damit nicht geht, nahm ich mal den EDGE Browser, bei dem geht es auch nicht, deswegen Frage ich euch.
Was muss man wo machen, damit die Ausgewählte Sprache gespeichert/gemerkt wird?
Wenn ich spätestens Morgen Abend keine Lösung die es ändert(es speichern/merken lässt) habe, schreibe ich meine Frage in Deutsch, auch wenn USA(ENGLISH) ausgewählt ist.
Schon gesagt, vielen Dank für deine Antwort.

0 Kudos
3 Replies
DeividA_Intel
Employee
889 Views

Hello Marvob,  

Thank you for posting on the Intel® communities. I am sorry to know that you are having issues with the language selection.

In order to better assist you, please provide the following:  

1. Are you having this issue with a specific webpage? If so, can you provide the link?

2. Is this issue related to the Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)?

Regards,  

Deivid A. 

Intel Customer Support Technician 

0 Kudos
DeividA_Intel
Employee
859 Views

Hello Marvob,  

Were you able to check the previous post and get the information requested? Please let me know if you need more assistance.   

Regards,  

Deivid A.  

0 Kudos
DeividA_Intel
Employee
842 Views

Hello Marvob,  

I was checking your thread and see that we have not heard back from you.  

I’m going to close your post, but if you need further assistance, please do not hesitate to create a new thread. 

Regards,  

Deivid A.  

0 Kudos
Reply