Wireless
Participate in insightful discussions regarding issues related to Intel® Wireless Adapters and technologies
7439 Discussions

problème wifi Intel Centrino Wireless-N 2230

jRol
Beginner
1,148 Views

bonjour à vous,

J'ai un MSI Slidebook S20 0M-010FR avec comme carte wifi une Intel Centrino Wireless-N 2230 sous la version du pilote 15.18.0.1 datant du 30/04/2015.

Par moment de façon aléatoire plus aucune activité réseau, et au bout d'un moment (30sec environ) soit l'activité réseau revient soit le périphérique se désactive et redémarre et le réseau revient. Parfois la carte réseau reste bloqué et je dois la désactiver (pendant quelque secondes le gestionnaire de périphérique ne répond plus) puis peut désactiver le périphérique, puis je peux le réactiver et le réseau revient.

0 Kudos
2 Replies
idata
Employee
453 Views

Hello dj_jean_jean,

 

 

As per our translator application, we understand you're experiencing intermitent connectivity issues.

 

 

In order to better assist you, please download and run the https://downloadcenter.intel.com/fr/download/25293/Intel-System-Support-Utility Intel® System Support Utility. This application will save your current system configuration into a report. You will then need to switch to the "advanced editor" while replying in order to enable attachments.

 

 

We look forward to hearing back from you.

 

 

Best regards,

 

Carlos A.
0 Kudos
idata
Employee
453 Views

Hello dj_jean_jean,

We have not heard back from you in a while. Has your issue been resolved?

Please remember that our support communities provide assistance in English. However, you may feel free to continue communicating with us in your native language.

Best regards,

 

Carlos A.
0 Kudos
Reply