Processors
Intel® Processors, Tools, and Utilities
14680 Discussions

Xeon Phi 5110p Tensorflow

Nicky226
Beginner
626 Views
Was ist die letzte Tensorflow Version
Für diesen Coprozessor
Möchte etwas Entwickeln und würde da am liebsten auf einen Coprozessor setzten allerdings stellt sich die Frage welche Tensorflow Version noch funktioniert oder ist das Unabhängig von der CPU bei Nvidia ist es ja abhängig von Cuda
0 Kudos
2 Replies
Allan_A_Intel
Moderator
588 Views

Dear Nicky226,

Thank you for reaching out to Intel Communities. We sincerely appreciate your interest in confirming the supported version of TensorFlow* for your Intel® Xeon Phi™ Coprocessor 5110P.

We regret to inform you that due to the discontinuation of this coprocessor, Intel Customer Service is no longer able to provide support for inquiries related to it. However, we encourage you to seek assistance from our community members who may have the knowledge and expertise to assist you. Additionally, you may find the Discontinued Products website to be a valuable resource for addressing your specific request: https://www.intel.com/content/www/us/en/support/discontinued-products.html.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,

Allan

0 Kudos
Nicky226
Beginner
574 Views
Das der Offizielle Produkt Support auch der Auslauf Support nicht weiterhilft hatte ich schon gemerkt. Weswegen ich es in den Forum versuchen wollte.

Bedanke mich trotzdem für ihre Hilfe

An den Mittarbeiter:
Was ist den die letzte unterstütze Version laut ihrer Dokumentation sie haben ja auch die Engine entwickelt. Laut ChatGPT ist eine Kompatibilität bis 1.4 gegeben haben sie andere Infos.
0 Kudos
Reply