Graphics
Intel® graphics drivers and software, compatibility, troubleshooting, performance, and optimization
20724 Discussions

hej kan jeg få noget hjælp til intel hd 4000 dedikeret ram ?

tlore1
Beginner
1,282 Views

hej jeg har det her spørgsmål omkring min bærbar eller ikke om min bærbar men mere om hd 4000 grafikkort det er sådan at jeg kun har 32mb dedikeret ram det kan man værgen spille eller se videoer på jeg kan ikke ændre det via bios. er der måske nogle drivers eller programmer eller et eller andet jeg kan gøre ? please jeg skulle meget gerne bruge den her bærbar tl at se film og nogle lette spil på men det lagger lig meget hvad er der nogle der kan hjælpe mig

0 Kudos
1 Reply
Allan_J_Intel1
Employee
575 Views

In most cases, the computer manufacturer has already configured the system to use the maximum amount of graphics memory that is possible for your particular computer model. Below is a URL that explains what is the maximum amount of graphics memory the Intel® HD Graphics 4000 can use:

Graphics memory frequently asked questions

http://www.intel.com/support/graphics/sb/CS-029090.htm Graphics Drivers — Graphics Memory FAQ for Windows 2000/XP/Vista/7*

Intel recommends checking with your computer manufacturer if there are any tips on increasing the amount of graphics memory for your specific computer model.

Allan.

Reply