Intel® ARC™ Graphics
Get answers to your questions or issues when gaming on the world’s best discrete video cards with the latest news surrounding Intel® ARC™ Graphics
1825 Discussions

crash the crew motorfest avec la arc A750

jeremy69870
Novice
8,140 Views

bonjour

 

depuis que the crew motorfest et sorti le jeu crash aleatoirement ou systematiquement dans le festival (lobby joueur) et dans le menu de vinyle/livrée  et pour une raison que j'ignore les livrée de vehicule semble produire c'est fermeture inopiné , je ne trouve pas de crash dans les logs de la intel arc bizarrement

 

voici ma configuration 

intel arc A750

processeur AMD ryzen 5 5600x

64GO ram corsair vengance 

carte mere aorus elite v2 b450

2x ssd crusial

alimentation 700w

re-bar activer

(tout les condition d'utilisation optimal sont reuni pour la intel arc ainsi que le dernier driver a jour.)

0 Kudos
24 Replies
jeremy69870
Novice
722 Views

bonjour , le jeu ne fonctionne toujour pas et crash toujours avec les meme choses , meme plusieur mois apres et apres plusieur mise a jour de pilote, comment se fait il que intel ne prend pas la choses au serieux le jeu ne peut toujours pas fonctionné avec vulkan c'est quand meme fou !

0 Kudos
NormanS_Intel
Moderator
138 Views

Hello jeremy69870,

 

Thank you for your patience, and I apologize for the long wait. I am pleased to inform you that after several months of investigation and replication, Ubisoft has resolved this issue with the Season 4 release in July 2024. Please test the latest release of the game and let us know if you encounter any further issues. We would appreciate your feedback to ensure everything is working correctly.

 

Best regards,

Norman S.

Intel Customer Support Engineer

 

0 Kudos
NormanS_Intel
Moderator
110 Views

Hello jeremy69870,


I hope you had the opportunity to review the information I posted. At your earliest convenience, please let me know so we can determine the best course of action to resolve this matter efficiently.


Best regards,

Norman S.

Intel Customer Support Engineer


0 Kudos
NormanS_Intel
Moderator
76 Views

Hello jeremy69870,


Since I haven't received a response from you, I will be closing this inquiry. If you need further assistance, please submit a new question, as this thread will no longer be monitored. 


Best regards,

Norman S.

Intel Customer Support Engineer


0 Kudos
Reply